ח"כ אריאל קלנר: "מצפה שיאיר גולן ייחקר"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אריאל קלנר: "מצפה שיאיר גולן ייחקר"

ח"כ אריאל קלנר מהליכוד לגואל ועקנין ב"מהדורה המרכזית": ""חופש הדיבור זה לא חופש להמריד, ולא החופש לחסום כבישים או לא לשלם מיסים. אני מצפה שימוצה הדין עם יאיר גולן אני אעקוב אחרי התלונה" | האזינו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אריאל קלנר מהליכוד, שהגיש היום תלונה נגד סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן, שוחח עם גואל ועקנין ב"מהדורה המרכזית". "מה שאמר יאיר גולן זה אירוע חמור מאוד, הכנסת הולכת לקיים דיון לפי החוק על הרפורמה המשפטית, ומגיע מנהיג ציבור וקורא למרי אזרחי".

"אמנם הוא לא משפיע על רבים, אבל הוא היה סגן שר והתמודד על ראשות מפלגה. אנשים מסוג זה שמסיתים לאלימות ולעבירות פליליות זה לא בסדר".

"חופש הדיבור זה לא חופש להמריד, ולא החופש לחסום כבישים או לא לשלם מיסים. הוא אומר להפסיק עם הנימוס בהפגנות, הוא קורא במפורש לחסום דרכים".

"יש פה קבוצה קטנה שהתרגלה לשלוט כאן במדינה. מערכות המשפט נשלטות על ידי השמאל, כשהם בשלטון יש להם גיבוי מכל המערכות, שהימין בשלטון הם מתעוררים".

"כשמזיזים להם את הגבינה הם מתחילים לאיים שלא ישלמו מיסים ויעשו פה אנרכיה. אני מצפה שימוצה הדין עם יאיר גולן אני אעקוב אחרי התלונה, אנשים מהצד הימני נחקרו על דברים הרבה פחות גרועים מאלו".

האזינו לראיון:

 



0 תגובות